Izvēlne
GROZS

Atteikuma tiesības

AKSESUĀRI DVĒSELEI

Mindom piedāvā augstvērtīgus juvelierizstrādājumus, kas veidoti, lai atbalstītu veselīgu un harmonisku dzīvesveidu.


ATTEIKUMA TIESĪBAS

Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Mindom SIA e-veikalā iegādāto preci.

Atteikuma tiesības tiek īstenotas ievērojot:

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu (gadījumos, kad pasūtījums tika izpildīts daļēji).

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (piem.: higiēnas preces un priekšmeti u.c.),
  • vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;

Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Mindom SIA patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

  • Klientiem kuri veica pasūtījumu kā viesi, lai izmantotu atteikuma tiesības, nodrošinam e-pieteikuma formu: https://mindom.lv/atgriesana. Šādā gadījumā atteikuma forma būs jaaizpilda manuāli.
  • Klientiem kuri veica pasūtījumu reģistrējot kontu vai ieejot savā konta, lai izmantotu atteikuma tiesības, nodrošinam e-pieteikuma formu klienta kontā: https://mindom.lv/konts-atgriesana. Šādā gadījumā atteikuma forma aizpilde ir automatizēta.

Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu pieteiksiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

ATTEIKUMA RADĪTĀS SEKAS

  1. Ja, Jūs atteiksieties no precēm, mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos līdzekļus, izņemot preču piegādes un atpakaļ sūtīšanas izmaksas, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņemsim no Jums atteiktās precēs.
  2. Līdzekļu atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt sākotnējām darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi (piem. vienošanas par kredīta piešķiršanu, kuru var izmantot nākamajiem pirkumiem mūsu mājas lapā).
  3. Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad Jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kāda darbība izpildīta agrāk un pēc tam, kad pārliecināsimies par preces tehnisko un vizuālo stāvokli.
  4. Jums preces jāatgriež atpakaļ mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs preces vai to daļu saņēmāt (Termiņš būs ievērots, ja Jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām).
  5. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Piemēram, prece (preces) ir fiziski vai vizuāli bojāta, izlietota un/vai nolietota.
  6. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (tajā skaitā iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu).

Visas preces pirms nosūtīšanas klientam tiek vizuāli fiksētas, lai novērstu krāpšanu.

PATĒRĒTĀJS NEVAR IZMANTOT ATTEIKUMA TIESĪBAS:

https://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-ligumu 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

  • preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta (t.s. personalizēti gravējumi);
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
  • prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
  • tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;
  • līgums noslēgts atklātā izsolē;
  • prece ir mehāniski un/vai vizuāli bojāta, ir samazinājusies preces vērtība;
  • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
  • ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. 
Sīkdatņu paziņojums!
Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Sīkdatnes palīdz uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti.
Mēs un mūsu partneri var iestatīt sīkdatnes tādiem mērķiem kā satura, reklāmas pielāgošana un apmeklējumu uzskaite. Lasīt vairāk: Privātuma politika